myspace

myspace layouts

selamat tinggal Syawal... selamat datang Zulkaedah


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



ni aku bukan nak citer pasal bf atau org yg bernama Syawal dan Zulkaedah.. tp aku nak citer pasal bulan dalam Islam ni...

hemm... diam tak diam, Syawal dah pun abih... aku tak sempat nak abihkan puase 6.. heheh... terasa rugi la pulak.. nak buat cam mana... tak berkesempatan.. asyik de umah terbuka... tak pegi org dah jemput.. pas tu lak, kakak aku pulak kawin masa bulan Syawal ni.. lagi lah susah nak pose... dah terlepas 1 tahun... slalu aku tak pernah miss pose 6 ni... tp tak pe, tahun depan aku cube la buat pose 6 ni.. semoga Allah panjang kan umo aku and kuat kan iman aku tuk buat pose 6 ni.. hehehe

ok lah, sempene masuknye bulan Zulkaedah ni, kat sini aku bg lah info (bg yg tak tau la) atau turutan dalam bulan Islam... kita ni asyik ingat nama bulan omputih jer (org kampung aku panggil bulan kafir)

1. Muharam
2. Safar
3. Rabiul Awal
4. Rabiul Akhir
5. Jammadil Awal
6. Jammadil Akhir
7. Rejab
8. Sya'ban
9. Ramadhan
10. Syawal
11. Zulkaedah
12. Zulhijjah


0 Responses to “selamat tinggal Syawal... selamat datang Zulkaedah”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web Site Counter
Web Counters

About me

  • I'm @RiNnIe@
  • From Serdang, Selangor, Malaysia
  • very simple person and happy go lucky
  • My profile
myspace

MySpace Layouts

MsGBoarD

Previous posts

myspace

Archives

  • June 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • myspace

    Kenkawan


    myspace

    Links


    ATOM 0.3
    RRich
    IInsane
    NNormal
    NNaughty
    IImportant
    EExhausting

    Name / Username:


    Name 1:
    Name 2:

    myspace