myspace

myspace layouts

sumber tak kering gusi


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



hehehe... sumber ni diambil dari sumber2 yg boleh dipercayai..heheheh.. ni aku amik dari email la... kepada sesiapa yg dah terbaca mende ni, buat2 tak pernah baca lah yerk...heheheh

Wasiat terakhir suami...
===============
Hadi sedang nazak dan hampir meninggal...
Di sebelahnya Imah, isterinya sedang menemani Hadi...
Hadi : "Imah.. sebelum aku mati nanti.. aku ingin berpesan padamu.."
Isteri : "Iya, bang.. cakaplah.."
Hadi : "Aku mau kau kahwin dengan Harun..."
Isteri: "Isk abang nie.. kan Harun tu musuh ketat abang selama ini?!
Apa abang rela menyerahkan saya kepadanya?" dengan terkejut isterinya
bertanya.
Hadi: "Aku ingin dia menderita seperti yang aku alami 30 tahun
bersamamu.."
---------------------------------------

SALAH BAS
=========
Suatu malam seorang lelaki yang sedang mabuk menaiki bas dan duduk
disebelah perempuan Tua. Perempuan tua itu memandangnya dari atas ke
bawah.. dan berkata... "Kamu Tahu Tak?.. Kamu akan keneraka!" Si lelaki
terkejut terus bangun dan menekan loceng bas serta berkata...
"Berhenti... saya salah naik bas."
----------------------------------------

PERMINTAAN MELAMPAU
=====================
Seorang guru meninggalkan kelasnya beberapa minit untuk ketandas.... Ketika
dia kembali ke kelas, dia sangat terkejut kerana semua muridnya sangat diam
dan bersopan.. tidak seperti biasa jika dia masuk kedalam kelas tersebut,
murid-muridnya pasti sedang bising dan bermain.

Lalu guru itu berkata... Selama saya mengajar awak semua... tidak pernah
pulak saya melihat keaadan ini. Ini sangat menghairankan... boleh sesiapa
tolong beritahu.. apa sebenarnya yang terjadi?? " guru itu bertanya dalam
keadaan seperti hendak pitam...

Tiba-tiba.. salah seorang muridnya bangun dan berkata.."sebab... cikgu
pernah kata dulu... jika cikgu dapat melihat kami semua diam dan bersopan
cikgu akan mati terkejut.... ha ha ha" sambil memerhatikan gurunya jatuh ke
lantai.. dan kelas kembali bising macam biasa...
------------------------------------

KUCING
======
Seekor kucing kepunyaan seorang pakar konselor menyusup masuk pasar jualan
ikan... dan mencuri seekor ikan tenggiri.. Penjual ikan lalu pergi ke
pejabat pakar konselor tadi dan bertanya: Kalau seekor kucing yang dilepas
dan mencuri seekor ikan tenggiri dari kedai saya, apakah saya ada hak untuk
menuntut ganti rugi dari pemiliknya?" "Tentu saja!" jawab pakar konselor...

Penjual Ikan bersorak kegembiraan "Bagus...kalau begitu encik harus
membayar saya RM 10.00 untuk seekor ikan tenggiri yang dicuri oleh kucing
encik dari kedai saya tadi pagi." Pakar konselor tanpa sepatah katapun
terus membayar RM 10.00 kepada penjual ikan tersebut...

Keesokannya ketika penjual ikan mengambil surat dari petisurat
rumahnya..dia bertemu sekeping surat dari pakar konselor tersebut....
kandungannya:

"RM 200.00 untuk perkhidmatan kaunseling"


0 Responses to “sumber tak kering gusi”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web Site Counter
Web Counters

About me

  • I'm @RiNnIe@
  • From Serdang, Selangor, Malaysia
  • very simple person and happy go lucky
  • My profile
myspace

MySpace Layouts

MsGBoarD

Previous posts

myspace

Archives

  • June 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • myspace

    Kenkawan


    myspace

    Links


    ATOM 0.3
    RRich
    IInsane
    NNormal
    NNaughty
    IImportant
    EExhausting

    Name / Username:


    Name 1:
    Name 2:

    myspace