myspace

myspace layouts

TaGgInG - ViRuS


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



ni adalah virus yg telah dieksport dari DUCK...

1.perkataan yg slalu korunk sebut...
* neh
* aloha
* jya na
* hemmm

2. 3 perkara yg korunk lakukan sblm tido...
* gosok gigi
* pastikan tempat nak tido
* pakai cream malam
* baca doa2 tido

3. pemandangan yg korunk suke lihat?
* tentu lah pandangan yg indah dan sejuk mata memandang
* bilik yg penuh dengan buku2 yg dibeli ...ala2 macam library tuuu

4. ape akan korunk lakukan sekiranye tersesat di dlm hutan?
* cari jalan keluar la...kalau tak, tak makan lak nanti..hehehe

5. 3 artis lelaki/perempuan yg korunk nak ajak gi tgk wayang?
* erra fazira ... sebab nak suruh dia tgk filem yg die blakon
* faizal husin ... sebab minat kat die....
* shiela rusli ... sebab... dia ni mesti klakar giler kalau duduk dengan die

6. 3 barang wajib yg mst ade dlm handbag korunk?
* duit la... paling penting tuu
* telipon... tu pun penting gak tuu...
* beg duit la... sume mende penting dok dlm tu...

7. 3 jenis sukan yg korunk minat?
* bola tampar
* lari sambil makan aiskrim koneto
* duduk di tepi padang sambil mengait kaki pelari..heheh

8. barang pemberian seseorang yg korunk simpan hingga kini...
* laptop yg diberi oleh kompani...hehe
* jam tangan yg diberi sebagai hadiah harijadi
* pen yg diberi oleh kakak rinnie
* telipon 8210 hadiah masa masuk U heheh

9. 3 lagu yg menjadi kenangan wat korunk...
* lagu bulan sabit merah... satu2nye lagu yg ade nilai sentimental...
* lagu ITM.... sebab lagu tu bertajuk "ITM di hati ku"
* lagu nasyid... tp tak ingat tajuk... nyanyi masa pekhemahan dengan JAKIM

10. mimpi ngeri yg pernah korunk lalui?
* mimpi hantu la....

11. salah satu keinginan korunk?
* nak jadi org terhebat di malaysia, di dunia n di alam semeste ....

12. kalau korunk artis, korunk nak jadi mcm siapa? dan kenapa?
* tak nak jadi macam cape2... sebab langsung tak berminat nak jadi artis

13. kelemahan korunk?
* suke tido lambat
* buat keje last minit
* kalau tak suke org tu, tak suke sampai bile2

14. siapa yg korunk teringin sgt nak jpa?
* Nabi Muhammad S.A.W....

15. moto hidup korunk?
* aku tak kacau org, org jangan kacau aku... alasan tu racun kejayaan...eheheh


virus ni aku nak sebar kan pulak pada sesiapa je la..

1... zam
2... dini
3... wan
4... sesiapa je lah yg jengok blog ni... sila lah amik virus ni yerk...hehehehe


0 Responses to “TaGgInG - ViRuS”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 



Web Site Counter
Web Counters

About me

  • I'm @RiNnIe@
  • From Serdang, Selangor, Malaysia
  • very simple person and happy go lucky
  • My profile
myspace

MySpace Layouts

MsGBoarD

Previous posts

myspace

Archives

  • June 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • myspace

    Kenkawan


    myspace

    Links


    ATOM 0.3
    RRich
    IInsane
    NNormal
    NNaughty
    IImportant
    EExhausting

    Name / Username:


    Name 1:
    Name 2:

    myspace